About this blog / Про цей блог

Guide and rules / Навігація та правила

понеділок, 20 листопада 2017 р.

Про формати

Рукоділля
З рукоділля люблю майже все, чим коли-небудь займалася (а вишивку найдужче). Є лише два винятки:
- усе, що пов’язано з папером та клеєм – у моєму виконанні це майже ніколи не буває успішним;
- шиття. Також з превеликими труднощами, хоча останнім часом ситуація трохи змінюється на краще.

Ляльки
З ляльок в мене найбільше формату 1/6, але є й 1/10, і 1/4. Здебільшого це фешн-ляльки та герої книг/фільмів/мультфільмів. Мені з ними виявилося комфортніше, ніж з малорухомими порцеляновими та іншими інтер’єрними (яких я майже всіх розпродала) та БЖД (люблю на них дивитися, але наживо поряд з ними почуваюся не надто добре).

Є лише один формат, який я ледве розумію і не можу позахоплюватися ним навіть з ввічливості: ляльки-немовлята та діти. Реборни – так само, як більшість БЖД, – сахають мене надто сильною реалістичністю. А ще дужче – виготовлені у СРСР, зокрема «рідною» іграшковою фабрикою. З ляльок-дітей мене не лякає хіба що одна-єдина компанія: Paola Reina.
Толерантно ставлюся до гібридизації (об’єднання одних частей тіла з іншими), ООАК тощо.

Немає коментарів:

Дописати коментар